מאמרים

כיצד למנוע פריצת מנעולים או לתקן את נזקיה?

מנעול

מנעול לא מונע פריצה באופן מוחלט אבל הוא תמיד הופך אותה לפלילית. זה ודאי לא מנחם את מי שביתם או העסק שלהם נפרץ, אבל התקנת מנעולים איכותיים ובטיחותיים היא מעשה נדרש והכרחי, כחלק מאמצעי המיגון וההגנה על הנפש ועל הרכוש.

אין פתרונות מושלמים, אבל יש פתרונות טובים ואפקטיביים. פתרונות נעילה שמציעה חברת מנעולנות המספקת מוצרים ושירות לשוק מוסדי ופרטי כאחד.

כדי להבטיח כי אתם נוקטים את כל האמצעים הסבירים (והנדרשים, כמובן) על מנת להגן על הבית או העסק חשוב לבחור באופן מושכל את המנעולים השונים. לשם כך נגישה וזמינה עבורכם חברה מקצועית, אשר אי אפשר להפריז בחשיבות הייעוץ והטיפים שהיא נותנת על מנת שתוכלו לרכוש את המנעולים הטובים ביותר.

כאמור, גם הטוב שבמנעולים עלול להיפרץ. מה עושים שכמנעול נפרץ או כאשר יש צורך בפריצתו? שאלה זו, על שני מרכיבה, היא שאלה, אשר כל אחד מאתנו עלול לעמוד בפניה ולשווע לפתרון.

 

אין ביטחון מוחלט מפני פריצת מנעולים אבל יש דברים שמגבירים את תחושת הביטחון

מנעולן מקצועי והגון יציג בפניכם את האפשרויות השונות, יציע לכם מנעולים ייעודיים להגנה מרבית ומיטבית הן על הדלת החיצונית והן על דלתות פנימיות.  כאמור, אין מניעה מוחלטת של היתכנות פריצות אבל אין ספק כי מנעול משוכלל, חזק וגדול מספיק, עשוי לספק לכם ביטחון סביר בהחלט ולהפיג את החששות הטבעיים שלכם, כמו של כל אדם, מפני פריצה.

אם אתם זקוקים לשירותי פריצת מנעולים, חשוב ביותר ליצור קשר מידי עם מנעולן מוסמך שברשותו אישור מהמשטרה לביצוע פריצות, תעודת יושר מטעמה, וניסיון רב ועשיר של פריצת מנעולים בדירות ובמכוניות. פורץ מאומן ומיומן יבצע את עבודתו תוך זהירות והימנעות מגרימת נזק סביבתי בכלל ונזק לדלת בפרט. הוא יזהה את סוג המנעול ויציע במקומו מנעול אחר, ייתכן שטוב ומשוכלל יותר, כדי להקשות על פורצים פוטנציאליים את מלאכתם.

 

משחק חתול ועכבר

המנעולנים עשויים להעיד על מידת התחכום ההולכת וגוברת של פורצים, המייעלים ומשכללים את שיטות הפריצה, מה שמעמיד אתגר בפני יצרניות המנעולים, הנדרשות לתת מענה ליכולת זו ולשכלל את מנגנוני הנעילה של המנעולים, כדי להקשות על הפורצים. פריצת מנעולים יכולה להיעשות בשיטות שונות, ואין צורך לתת לפורצים הפוטנציאליים חומר למחשבה ועצות לפעולה… מה שכל אדם סביר יכול וצריך לעשות במסגרת נקיטת אמצעים האמורים לתת ביטחון טוב הוא רכישת מנעולים חזקים ועמידים, רצוי, כמובן, עם מנגנון נעילה מתוחכם.

מדובר בנושא, אשר מטבעו הופך את המאבק בין הפורצים למנסים למנוע את פריצתם ולתקן את נזקיה במקרים שבהם היא מצליחה, למשחק של חתול ועכבר, העוקבים כל העת זה אחרי זה, לומדים, מפיקים לקחים, מתקדמים, מייעלים ומשכללים את האמצעים ומגבירים כל האת את המאמצים.

מקרה חירום? אנחנו זמינים 24/7 ביממה 072-3931028