מאמרים

למי פונים לצורך התקנת מנעולים?

מנעול

יש מוצרים ושירותים שאפשר להתפשר עליהם. קניית מנעולים והתקנתם אינם נמנים עמם. המוצר והשירות אמורים להיות מקצועיים לחלוטין. חשוב לברר מבעוד מועד כי מי שמציעים מכירת מנעולים הם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, המצוידים באישור מטעם המשטרה לביצוע פריצות, בעלי תעודת יושר, מצוידים בידע והציוד המתקדם ביותר, בעלי ניסיון במכירה ובהתקנה של סוגי מנעולים שונים.

מנעול איכותי ובטיחותי הוא אחד הגורמים העיקריים לכך שהבית שלכם יהיה בבחינת "ביתי הוא מבצרי".

מכאן נובעת החשיבות המכרעת בבחירה מושכלת של בעלי מקצוע אמינים, הגונים, בעלי יושר ויושרה מקצועיים ואנושיים. על מנת לוודא זאת אתם לא רק רשאים לשאול שאלות- אתם חייבים (לעצמכם!) לשאול אותם.

ככל שהחברה ותיקה יותר ואנשי המקצוע, המנעולנים, העובדים בה מנוסים יותר במכירה ובתקנה של מנעולים, צילינדרים וחלקי חילוף שונים, כך, כמשוער וכצפוי- שלא לומר בוודאות- יש סיכוי רב יותר כי ביצוע עסקה עמם ייתן לכם את המענה הטוב ביותר.

על מנת להיערך כראוי וכנדרש לקראת ביצוע העסקה של מכירת מנעולים והתקנתם, חשוב לעשות סקר שוק, לברר ולוודא את טווח המחירים ולקבל הצעת מחיר מסודרת, כתובה, הכוללת.

 

חשיבותה של התקנה מסודרת ומקצועית

החשיבות והיתרון של התקנת מנעולים המתבצעת על ידי מנעולן שגם עוסק בתחום מכירת מנעולים נובעים מהיכרותו היסודית אל הסוגים השונים של המנעולים המוצעים והמוצגים למכירה, את ההבדלים השונים בין הצילינדרים בפרט ומנגנוני הנעילה בכלל, את תהליך ההתקנה על פי התקן ואת השמירה וההקפדה על בטיחות.

מדובר בתחום שבו אף לקוח לא יכול להרשות לעצמו להקל ולהקטין ראש בבחירת המוצר וספקי השירות שלו. מדובר בתחום שבו לא אחת מתברר כי הוא פשוט כמשמעו- דיני נפשות. לא פחות. השמירה וההגנה על אנשים ועל רכוש מחייבים נקיטת אמצעים שונים, אשר מנעול חזק, איכותי ובטיחותי מהווה חלק בלתי נפרד מהם.

לקוחות שלא רוכשים מנעולים ממקום מסודר, שמהווה כתובת עבורם לכל שאלה, ואשר ודרכו ניתן להזמין נציגי שירות במקרים שונים בכלל ובמקרי חירום בפרט, מצטערים על כך שלא ייחסו, בשעתם, חשיבות מספקת לסוגייה זו.  אבל עדיף ללמוד לקח מניסיון טוב של מי שנהגו כהלכה ולא מניסיון מר ממי שנהגו לא כהלכה.

כאשר מדובר במנעולים ובהתקנתם, מוצר ושירות שאי אפשר להפריז בחשיבותם, חשוב לא להתפשר על פחות מהטוב ומהטובים ביותר. בחשבון פשוט הנערך על פי משוואת עלות-תועלת, עשוי להתברר כי השקעה בקניית מוצר איכותי היא כדאית ומשתלמת לאורך זמן.

וגם אם וכאשר – חלילה- מנעול נפרץ או כאשר אתם מאבדים את המפתח או את הקוד לפתיחתו, חשוב שיהיה לכם קשר ישיר ומהיר עם נציגי חברה שאתם מכירים את מוצריה ואת שירותיה וסומכים עליה בעיניים פקוחות ועצומות גם יחד, חברה מקצועית ואמינה שתיתן לכם מענה גם ובעיקר במקרים שבהם נדרש מענה מקצועי מהיר ויעיל.

מקרה חירום? אנחנו זמינים 24/7 ביממה 072-3931028