מאמרים

מדוע המושג מכירת חיסול לא תקף כאשר מדובר במכירת מנעולים?

מנעול

יש מוצרים שלא ניתן להגדירם כעונתיים ולכן אין אפשרות – ובעיקר אין סיבה ואין היגיון- לקיים בעונות מסוימות או בתפר- הזמן שבניהם מכירת חיסול. העדר ההיגיון נובע מחוסר האפשרות וההצדקה להוזיל את מחירם.

מכירת מנעולים היא מכירה של מוצר שלעולם לא ייחשב ולא יוגדר כסוג ב'. הלקוחות דורשים ומצפים לקבל את המנעולים הטובים ביותר. הם לא מוכנים, ובצדק, להתפשר על פחות מאשר הטובים והאיכותיים ביותר, מנעולים שיתנו להם את הביטחון המלא כי הדלת נעולה היטב.

מכירת מנעולים מתבצעת על ידי חברה מקצועית, אשר אינה מתפשרת על איכות שאינה עומדת ברף העליון של  התקן והמחויבות. כחברה המזוהה עם מקצוענות ללא פשרות, עם אמינות ללא הנחות ועם איכות שהיא אחד ממאפייני המוצרים והשירות שהיא מספקת ומעניקה ללקוחותיה, היא תמיד מכירה של מנעולים וחלקים נלווים של היצרניות הטובות ביותר.

 

לא מחסלים את המלאי- רק מחדשים, משדרגים ומגוונים אותו

מכירת מנעולים מתבצעת בקביעות במשך כל השנה. הביקוש אינו עונתי. הוא תלוי מצב ונסיבות. מנעולים נמכרים לאנשים שבונים או משפצים בית, אנשים שדלת ביתם או מכוניתם נפרצה, כאשר המנגנון ישן ו"חורק" או כאשר מפתח נגנב ויש הכרח, מטעמי ביטחון מובנים, להחליף צילינדר ומנעול.

כאשר רוצים או צריכים לקנות מנעולים- טבעי שפונים אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בכלל ואל נציגיה של חברה המספקת מגוון של פתרונות מיגון ואמצעי הגנה ובנוסף להם מספקת, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות, שירותי התקנה, ייעוץ וטיפים שעשויי לסייע לכם לחסוך כסף.

 

עמדת המפתח של מוכרי המנעולים

כאשר נדרשים לקנות מנעולים חשוב לברר היטב פרטים שונים הרלוונטיים לגורם שמוכר לכם. כאשר אתם קונים מנעולים מחברה מקצועית, אשר מספקת גם שירותי התקנת מנעולים, פריצת מנעולים, חלקים וחלפים שונים, אתם מבטיחים לעצמכם כי אם וכאשר ייווצר צורך לביצוע פריצת מנעול או לתקן דלת שנפרצה – תהיה לכם כתובת שאליה תוכלו לפנות  ולקבל את השירות החיוני והנדרש במהירות הרבה ביותר האפשרית.

יש מצבים שבהם הופך השירות הזה לשירות חירום. זה קורה במקום ובזמן שבו אין אפשרות להותיר את הדלת בלתי נעולה, כאשר הרכב נפרץ או כאשר אבד המפתח היחיד (לחברת מנעולנות יש גם שירות של שכפול מפתחות) שמצוי – או יותר נכון, למרבה הצער והחרדה, היה ברשותכם. במקרים כאלה מתחוורת ומתחדדת עובדת היותו של המנעולן כמי שתופס את עמדת המפתח (לא אחת- תרתי משמע) לפתרון הבעיה.

הרצון  להוזיל עלויות הוא רצון טבעי וודאי לגיטימי אבל גם אם אתם רגילים לרכוש מוצרים שונים במקומות שבהם מתקיימים מבצעים ומכירות חיסול, חשוב שתדעו כי בתחום הזה אסור להתפשר פחות מאשר על הטוב ביותר, כי מדובר בהגנה עליכם, בביטחון שלכם. סמכו על המקצוענים, הם לא ימכרו לכם מנעולים שאינם עומדים בתקני תקן האיכות המחייב ביותר.

מקרה חירום? אנחנו זמינים 24/7 ביממה 072-3931028