מאמרים

מה צריך לדעת על פריצת מנעולים?

מנעול

כאשר נוצרת בעיה ויש הכרח להזמין מנעולן לביצוע פריצת מנעול, חשוב לבחור בעל מקצוע מקצועי, מנוסה, שברשותו ציוד מקדם, ידע ויכולת מתן מענה מהיר ללקוחות.

על מנת לא להיוותר חסרי אונים ואובדי עצות ברגע האמת, שבו מתברר כי המפתח אבד או נגנב ואין מפתח רזרבי- חשוב ליצור קשר עם חברה המספקת מגוון שירותי מנעולנות מבעוד מועד. חשוב לדעת כי לעולם אין לדעת מתי אנחנו עשויים להיזקק לבעל מקצוע המתמחה בפריצת מנעולים; דלת מכונית עלולה להיטרק כשהמפתח בפנים; מנגנון הפתיחה של הכספת הביתית או העסקית עלול להתקלקל או ששכחנו את הקוד לפתיחתה. דווקא משום שבשעת צורך אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתחיל לעשות סקר שוק או לבחור את בעל המקצוע המועדף עלינו באמצעות תהליך מתמשך של ניסוי וטעייה ( שהרי איש מאתנו לא ירצה שבעל מקצוע "יתגלח" על חשבונו)- יש חשיבות מכרעת בבחירת חברה מקצועית ואמינה, אשר אנשיה יוכלו להגיע  בתוך הזמן הקצר ביותר האפשרי אל המקום שבו נדרשת פריצת מנעול.

 

 דברים שחשוב לברר מבעוד מועד על אודות פריצת מנעולים

  1. לוודא מראש כי למנעולן שמזמינים יש אישור מהמשטרה לביצוע פריצת מנעולים וכי יש בידיו תעודת יושר מטעמה.
  2. אם המנעולן פורץ המנעולים מגיע לביתכם ולא מוודא כי אתם בעליו, יש לכם סיבה טובה לחשוד בו.
  3. חשובה נוכחותכם במהלך הפריצה. חשוב לתת אמון בבעלי מקצוע אבל ודאי לא מזיק לפקוח עליהם עין בשעת העבודה.
  4. אל תסתפקו בהבטחה כוללת כי המנעולן יגיע בקרוב. תחמו את הזמן – נגיד רבע שעה עד חצי שעה, שהרי אתם נמצאים במצוקה ובמצב שבו תיקון נזקי הפריצה אינו סובל דיחוי.
  5. בררו מראש האם ברשות המנעולן נמצא ציוד חדיש ומתקדם לביצוע פריצת מנעולים. בכך עשויה להימנע גרימת נזק לדלת.
  6. אתם אינכם בעלי מקצוע, לכן נזקו של הניסיון, הצפוי להיכשל, של פריצת מנעול או דלת בכוחות עצמכם ובידע הקלוש והזעום ( אם בכלל) שברשותכם, אתם עלולים להחמיר את הנזק ובכך להאריך את משך התיקון ולייקר את עלותו.
  7. אם המפתח  נגנב- רצוי להחליף את הצילינדר של המנעול. מנעולן מקצועי יבצע את העבודה ללא דופי.

היקלעות למצב, שבו נדרשים שירותי פריצת דלתות ו/או מנעולים גורמת באופן טבעי לחששות ולחרדות. אנשים נלחצים במצבים שבהם אין להם שליטה עליהם. לבד מהעצות שניתנו במאמר זה חשוב בכל מקרה ובכל מצב- בכל תחום שהוא- לשמור על קור רוח, לא לאבד עשתונות. שיחה מקדימה עם בעל מקצוע בתחום המנעולנות עשויה להרגיע אתכם מעט, קל וחומר כאשר הוא אמור להגיע למקום שבו נדרש השירות בדקות הקרובות לאחר הקריאה.

בשורה התחתונה, חברת לי המפתח נותנת מענה מקצועי מיטבי ועושה זאת תוך דגש על שירות לקוחות ללא פשרות.

מקרה חירום? אנחנו זמינים 24/7 ביממה 072-3931028