הכנת מערכת מאסטר

מערכת מאסטר היא קבוצה של  מנעולים או צילינדרים שמבוססים על פעילותו של מפתח עצמאי. ייחודה הוא בכך שניתן להוסיף למערכת מפתח נוסף להפעלתה.

כל יחידה פועלת באופן עצמאי או בתוך קבוצה של מנעולים וכולם מופעלים על ידי מפתח ראשי (מאסטר).

ניתן לבנות, על פי דרישה, מערכות מאסטר אחדות, נפרדות, אשר לכל אחת מהן יש מאסטר נפרד, ועליה מתווסף מפתח שמפעיל את כל היחידות השייכות למאסטר. מפתח זה מכונה גראנד מאסטר.

קיימת אפשרות להוסיף יחידות מנעול זהות הן לקבוצות המאסטר והן לקבוצות הגראנד מאסטר.

לחברתנו ניסיון רב ועשיר בנושא הכנת מערכת מאסטר וגראנד מאסטר. תכנון מקצועי מוקפד מאפשר ללקוחות ליהנות ממערכת נעילה איכותית ובטיחותית תוך קבלת יכולת שליטה ופיקוח מיטבית.

אפיון והגדרה של המערכת, על פי הצרכים והדרישות, הם תנאי הכרחי להכנת מערכת מסודרת ואפקטיבית אשר תשרת היטב את הלקוח במשך שנים רבות.

תכנון המערכת מתבצע באופן מובנה ושיטתי, המאפשר לשכפל כל סוג של  מפתח בכל עת לאלתר. בתהליך ההכנה מסומנים המנעולים או הצילינדרים בסימן המאפשר למקם כל יחידה במקום המיועד לה, כך שבהיווצר צורך להזמנות נוספות ניתן לשחזר את היחידה.

מערכת מאסטר היא מערכת ייעודית רבת תועלת המקלה מאוד על עבודתם של קציני ביטחון של מוסדות שונים והיא מהווה פתרון מצוין למשרדים, קניונים, בתי מלון ומקומות נוספים. המערכת מייתרת את הצורך להסתובב עם צרור ובו מפתחות רבים. היא מקלה על מי שמופקדים על עמדות המפתח- תרתי משמע – מפשטת ומייעלת את השימוש במפתח.

חברתנו מציעה ללקוחות אפשרות לקבל מספר רב של מנעולים ממגוון סוגים הן עם מפתחות אישיים לכל אחד מהם והם מפתח מאסטר שניתן לפתוח בו את כולם.

החברה, שעובדים בה אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום המנעולנות, עומדת לשירות לקוחותיה לקבלת מידע, ייעוץ, הצעת מחיר וכל מה שכרוך בנושא הכנת מערכת מסטר.

לבד מהכנת מערכת מאסטר החברה מספקת מגוון מוצרים, שירותים ופתרונות ייעודיים בתחום המנעולנות. מאחר שמדובר באמצעי נעילה ופתיחתם חשוב לתכנן את המערכת באופן מקצועי ובכך להבטיח לעצמכם שקט וביטחון.

מקרה חירום? אנחנו זמינים 24/7 ביממה 072-3931028