התקנת ידית בהלה

אין מקום לבהלה אבל יש מקום וצורך בהתקנת ידית בהלה. ידית בהלה נדרשת בשל אי הידיעה המוחלטת מתי יידרש שימוש בה. התקנת ידית בהלה היא חלק מהצורך בשיפור ובשדרוג מערך האבטחה החיוני להענקת שקט וביטחון לכל השוהים במתחם מסוים. עצם הידיעה כי יוכלו להימלט ממנו בשעת צורך במהירות יש בה כדי להרגיע.

ידיות בהלה, PANIC DOOR, הן ידיות מאורכות שמתקינים לרוחב דלת היציאה ומטרתן למנוע בהלה: לאפשר יציאה מהירה ובטוחה מהמבנה ששוהים בו בשעת צורך, בזמן אמת, ברגע החירום. ייחודן של דלתות אלה, כנגזר מייעודן, הוא בקלות ובמהירות שבהן ניתן לפתוח אותן: על ידי דחיפתן או הישענות עליהן תוך הפעלת כוח קל ביותר. גם דלתות פלדה כבדות המצוידות בידיות בהלה ניתנות לפתיחה קלה ומהירה.

התקנת ידית בהלה היא חלק ממגוון השירותים שהחברה מעניקה בתחום המנעולנות. היות שלעולם אין לדעת מתי ייווצר הצורך בשימוש בדלתות אלה אבל קיימת לא רק היתכנות אלא סבירות גבוהה כי בנקודת זמן כל שהיא הן יתבררו כהבדל שבין אסון – חלילה- לבין מניעתו.

ידית בהלה מאפשרת חילוץ בהינתן מצב חירום. חשיבותה גדולה במיוחד במתחם, שבו שוהים אנשים רבים ויש צורך בהימלטות מהירה שלהם מהמקום.

במקומות רבים ידיות בהלה הן חלק מדרישות תקן המבנה כתנאי הכרחי לקבלת אישור בטיחות על מבנה, ולכן חשוב שתהיה ללקוחות הנדרשים להתקינן כתובת בנושא זה. כחברה המאומנת ומיומנת בהתקנתן של  ידיות בהלה אנחנו ערוכים להתקינן על פי דרישה בכל מבנה ובכל מתחם

אנחנו מתאימים ידיות בהלה העשויות מחומרים איכותיים ובטיחותיים במגוון גדלים לסוגי דלתות שונים. החברה מספקת ידיות בהלה תקניות המאפשרות ללקוח לעבור בהצלחה את הביקורות של המשטרה ושל מכבי האש.

בתחום הבטיחות, שבו אסור לקחת סיכונים ואסור להמר, יש חשיבות מכרעת לבחירת גורם מקצועי, אמין ומוסמך לרכישת ידיות בהלה תקניות ולהתקנתן המקצועית.

אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת מידע, ייעוץ וכל מה שיקל עליכם לקבל את המענה הרלוונטי ביותר עבורכם בתחום התקנת ידית בהלה, המהווה חלק בלתי נפרד ממערך שלם של אמצעי ביטחון ואבטחה.

מקרה חירום? אנחנו זמינים 24/7 ביממה 072-3931028