התקנת מחזיר דלת

לא רק אלוהים נמצא בפרטים הקטנים- גם טביעת אצבעותיהם של אנשי מקצוע שמספקים שירות לקוחות מקצועי, אמין וללא פשרות. התקנת מחזיר דלת עלולה להיתפס כשירות שולי, כמעט זניח, אבל לא כך הוא הדבר: התקנה כזאת מחייבת דיוק מרבי ושימת לב למיקומו של כל בורג.

על מנת שהדלת תפעל באופן רציף, שקט, ללא חריקות ורעשי רקע שונים, חשוב לבצע, תחילה, בדיקה של כיוון הדלת ולחלופין- לבצע כיוון מחדש. דלת שאינה מכוונת כנדרש עלולה ליצור לחץ ובמשך הזמן לגרום נזק בשל העמסת משקל יתר על המחזיר.

התקנת מחזיר דלת מהווה חלק בלתי נפרד מהתקנת הדלת עצמה. תנאי הכרחי לביצוע מושלם של העבודה, אשר בסופה תינתן ללקוח אחריות, הוא בדיקה יסודית וקפדנית וביצוע כיוון הדלת.

בשל ריבוי סוגי הדלתות כמו גם של סוגי מחזירי דלתות, מהם של מותגים, חשוב להתאים את סוג המחזיר וגודלו לסוג הדלת, גודלה ומשקלה ופרופיל השימוש בה (האם רבים משתמשים בה, האם הם עושים זאת לעתים תכופות ובתדירות גבוהה ועוד).

אפיון והגדרה של כל המרכיבים הרלוונטיים מאפשר למנעולנים שלנו להתאים עבורכם את מחזיר הדלת המתאים ביותר ולבצע התקנת מחזיר דלת באופן מקצועי.

פתרון יצירתי בתחום התקנת מחזיר דלת

לא אחת נדרשת התקנת מחזיר דלת בשערים שאין בהם משקוף עליון. מצב זה מחייב את המנעולן לגילוי יצירתי על מנת לאפשר פעילות תקינה ושוטפת של השער עם מחזיר דלת. בפניו עומדות שתי אפשרויות:

  • התקנת מחזיר הדלת בצדו של השער. על המנעולן למצוא את המיקום המועדף הטוב ביותר, כדי שהמחזיר לא יאבד מכוחו ומהאפקטיביות שלו. היצירתיות הנדרשת מהמתקין נגזרת מהצורך להתקין את המחזיר באופן שלא יכער את חזות השער.
  • ברירת מחדל היא התקנת מחזיק דלת באמצעות זווית מיוחדת. מנעולנים יעשו הכול כדי להימנע משימוש בחלופה זו בשל כך שהיא אינה אסתטית, בלשון המעטה.

אנשי השירות המקצועיים של חברתנו יספקו לכם את כל המידע הנדרש והרלוונטי לבחירת מחזיר הדלת המתאים לכם ביותר על מנת לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר.

מקרה חירום? אנחנו זמינים 24/7 ביממה 072-3931028