מאמרים

מדוע חשוב לפנות רק למנעולן מוסמך לביצוע התקנת מנעולים?

מנעול

המנעול הטוב ביותר לא יהיה יעיל אם הוא מותקן שלא כהלכה, "על פי הספר". זו אמורה להיות הנחת העבודה הבסיסית של כל מי שקונים מנעולים ומצפים, באופן טבעי, שהם ייתנו להם את המענה הנדרש והמצופה מהם- נעילה טובה ואפקטיבית של הדלת, הכספת, המכונית ועוד.

בשל ההיצע הגבוה של סוגי מנעולים ומכוון מנגנוני נעילה יש חשיבות רבה לבחירה מושכלת של המנעולים ולהתקנה מקצועית.

חברת מנעולנים העוסקת מזה עשרות שנים בתחום ואנשיה מאומנים ומיומנים במכירה ובהתקנה של מנעולים הם הכתובת הטבעית לקבלת מענה בנושא זה.

מאחר שלא דומה מנעול של דלת כניסה למנעול של דלת פנים ולא דומה דלת של כספת למנעול של שערים נדרשת יכולת להבין את אופן הפעולה של המנעולים השונים על מנגנוני הנעילה שלהם.

 

התקנת מנעולים ללא דופי

עבודה מקצועית, אמינות, אי התפשרות על איכות, התחייבות למתן אחריות, עבודה על פי תקני איכות מחייבים ומחמירים, כל אלה מעידים על מחויבות בלתי מתפשרת של חברה להציע ללקוחותיה  את המוצרים הטובים ביותר בשוק ולבצע  התקנת מנעולים בדיוק על פי הנוהל המחייב.

נזקה של התקנה לא מקצועית הוא כפול: בראש ובראשונה, המנעול לא יגן כפי שמצופה ממנו ובנוסף, תיתכן הוצאה כספית נוספת, בלתי נמנעת אף שמיותרת, כדי לתקן את ההתקנה החובבנית ( שלא לומר השרלטנית) של חאפר שרוצה להרוויח על חשבון לקוחותיו המנוצלים.

 

שאלו את כל השאלות הרלוונטיות

לפני רכישת מנעולים בבררו היטב האם המוכרים הם גם המתקינים; בקשו הצעת מחיר וודאו כי היא כוללת גם את העבודה; דרשו אחריות בכתב על המוצר ועל העבודה; תבעו קבלת חשבונית מסודרת ( לא אחת התחמקות המתקין מנתינתה רומזת אל העדר יושרה במקרה הפחות רע ועל אי היותו מנעולן מקצועי במקרה היותר רע).

תנאי הכרחי לביצוע עסקה הוא בירור זהותו של מי שמציג עצמו כמנעולן. על מנת להשתכנע כי מדובר, אכן, בבעל מקצוע בקשו לראות אישור מהמשטרה המסמיך את המנעולן לבצע פריצת מנעולים ובנוסף, תעודת יושר.

חשוב לבצע סקר שוק ולהתוודע לטווח המחירים המקובל בענף המנעולנות. מחיר זול באופן משמעותי אמור להדליק אצלכם נורית אזהרה: שרלטן מתכנן לנצל אתכם.

זכותכם ואף חובתכם כלקוחות- קיימם ופוטנציאליים לבקש ולקבל תשובות לכל שאלה שעולה בדעתכם.  ככל שהמידע שברשותכם יהיה מלא יותר, כך יצטמצם מרחב אי-הוודאות. מנעול שומר על היקר בכלל ועל היקרים לכם בפרט. בתחום זה לא מהמרים אל פחות מאשר מנעול איכותי שייתן לכם תחושה של ביטחון.

התקנת מנעולים היא אפוא מלאכה שיש להפקיד בידי מנעולנים מקצועיים בלבד, המכירים היטב את החידושים בתחום, מצוידים באמצעי התקנה ופריצה משוכללים ויכולים לתת מענה לכל בעיה בתחום זה. מדובר בספק ימוצר ושירות שאין חיוניים מהם.

מקרה חירום? אנחנו זמינים 24/7 ביממה 072-3931028